Novice

[ZAPOSLITEV] V družbi KOTO iščemo nove okrepitve

  • 8. marec 2018
  • Število ogledov: 569
[ZAPOSLITEV] V družbi KOTO iščemo nove okrepitve
V družbi KOTO iščemo nove okrepitve. V svoje vrste vabimo sodelavca (M/Ž), željnega novih izzivov, za opravljanje del in nalog delovnih mest finančno računovodskega referenta (m/ž) in komercialnega referenta (m/ž)V kolikor se prepoznate v spodnjem opisu in se ne bojite novih izzivov in priložnosti, vas vabimo, da oddate prijavo skupaj z življenjepisom  najkasneje do 19.3.2018 na elektronski naslov nadja.sager@koto.si ali po redni pošti na naslov družbe:  KOTO d.o.o., Agrokombinatska cesta 80, 1000 Ljubljana, Kadrovska služba.

FINANČNO RAČUNOVODSKI REFERENT (M/Ž)

 

OPIS DELOVNEGA MESTA

Glavne naloge:

  • Dela in naloge pri prevzemu surovine in proizvodov (knjiženje/tehtanje) –  po vrstah surovine ter s tem v zvezi vodenje vseh potrebnih evidenc in dokumentacije.
  • Izdelava dnevnih, tedenskih, mesečnih oz. občasnih poročil po vrsti in količini surovin.
  • Priprava potrebne dokumentacije za vso odpremo iz proizvodnje, kot tudi priprava dokumentacije odpadkov.
  • Vodenje vse ostale potrebne dokumentacije (komercialne in za potrebe UVHVVR).
  • Priprava potnih nalogov za osebna službena vozila in s tem v zvezi vodenje vseh potrebnih evidenc.
  • Obdelava, pregled in knjiženje potnih stroškov.

Ostala dela in naloge po potrebi:

  • Knjiženje in kontrola prejetih domačih in tujih računov, transakcijskih računov in dokumentov drugih izvedenih transakcij
  • Vodenje blagajniškega poslovanja.
  • Izvajanje medsebojnih in verižnih kompenzacij, priprava podatkov za multikompenzacije.
  • Ažuriranje in kontrola šifranta poslovnih partnerjev.
  • Izterjava terjatev (rednih, obresti).
  • Obračun in knjiženje zamudnih obresti in kontrola prejetih obračunov zamudnih  obresti in njihovo knjiženje.
  • Knjiženje predlogov za odpise in prevrednotenja.
  • Vodenje in ažuriranje registra osnovnih sredstev in obračun  amortizacije.
  • Sodelovanje pri pripravi podatkov za potrebe vodenja raznih projektov.
  • Spremljanje in zagotavljanje usklajenosti med analitičnimi konti in konti glavne knjige.
  • Priprava in sodelovanje pri inventuri.
  • Priprava podatkov za zunanje institucije (revizorje, inšpektorje, statistiko in druge).
  • Vsebinska kontrola prejete in izdane dokumentacije.
  • Skrb za ustrezno arhiviranje dokumentov .
  •  Opravljanje ostalih potrebnih spremljajočih  del in nalog po navodilih nadrejenega.

 

KAJ PRIČAKUJEMO

  • Kandidata s V. stopnjo izobrazbe - ekonomski tehnik ali poklic druge ustrezne smeri.
  • Poznavanje slovenskih računovodskih standardov.
  • Zaželene delovne izkušnje/znanje s področja financ in računovodstva.
  • Odlično znanje MS Office (Excel, Word, E-pošta, Internet).
  • Numerične sposobnosti in sistematičnost.
  • Natančnost in zanesljivost pri delu.
  • Sposobnost dela v skupini.
  • Poznavanje okoljske zakonodaje predstavlja prednost za zaposlitev.

 

KAJ NUDIMO

  • Zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesecev.
  • Delo v stimulativnem, dinamičnem okolju, ki nudi možnosti za osebno in strokovno rast in razvoj ter dodatno izobraževanje.
  • Stimulativno plačilo in  možnost vključitve v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje.
  • Urejeno delovno okolje ob upoštevanju visokih standardov.


KOMERCIALNI  REFERENT (M/Ž)

 

OPIS DELOVNEGA MESTA

  • Opravljanje splošnih administrativno komercialnih del za potrebe komerciale.
  • Knjiženje prevzetih surovin.
  • Priprava  in obdelava komercialne in ostale potrebne dokumentacije ter priprava faktur.
  • Kontaktiranje s poslovnimi partnerji ter usklajevanje in koordiniranje dela z ostalimi sektorji, oddelki in službami v družbi.
  • Izdelava različnih analiz, poročil ter evidenc za potrebe komerciale.
  • Vodenje evidenc in urejanje arhiva.
  • Pomoč komercialistom pri vodenju in urejanju dokumentacije,  organizaciji transportov in odpreme ter pri pripravi operativnih planov prodaje in nabave.
  • Sodelovanje pri pripravi ponudb, pogodb in ostalih dokumentov.

 

KAJ PRIČAKUJEMO

  • Kandidata s V. stopnjo izobrazbe – ekonomski tehnik, komercialni tehnik  ali poklic druge ustrezne smeri.
  • Odlično znanje dela MS Office (Excel, Word, E-pošta, Internet).
  • Pasivno znanje vsaj enega svetovnega jezika.
  • Zaželeno poznavanje informacijskega sistema za ravnanje z odpadki – IS odpadki.
  • Komunikativnost.
  • Natančnost in zanesljivost pri delu.
  • Sposobnost dela v skupini.
  • Poznavanje okoljske zakonodaje ter delovne izkušnje s področja komerciale predstavljajo prednost za zaposlitev.

 

KAJ NUDIMO

  • Zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesecev.
  • Delo v stimulativnem, dinamičnem okolju, ki nudi možnosti za osebno in strokovno rast in razvoj ter dodatno izobraževanje.
  • Stimulativno plačilo in  možnost vključitve v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje.
  • Urejeno delovno okolje ob upoštevanju visokih standardov.

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Naše rešitve in proizvodi pomembno prispevajo k uresničevanju ideje krožnega gospodarstva.
Smo zanesljiv partner, ki vam pomaga pri doseganju ekonomskih, socialnih in okoljskih ciljev.

Stik z nami